رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تا چهاردهم تیرماه 2174 خانواده در مراکز اسکان زنجان ساکن شده‌اند.


فضائل خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: تا روز جمعه چهاردهم تیرماه امسال تعداد 2174 خانواده با تعداد 7826 نفر و 4145 نفر - روز در استان زنجان اسکان داده شده‌اند .


وی همچنین آمار اسکان فرهنگیان در استان زنجان را طی هفته گذشته 641 خانواده با تعداد 2307 نفر برشمرد که با احتساب روزهای اقامت مهمانان، این رقم به 14 هزار 82 نفر - روز می‌رسد .


این مسئول، تعداد پایگاه‌های پذیرش در سطح استان را 14 پایگاه دانست و ادامه داد: بنا به گزارش‌های رسیده و بازخوردهایی که از نتایج بازدیدها و نظرسنجی‌ها به عمل آمده، میزان رضایت مسافران تابستانی از وضعیت اسکان و پذیرش در بالاترین سطح قرار دارد.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 14 پایگاه اسکان در سطح استان آماده پذیرایی از مسافران است، افزود: تعداد 50 آموزشگاه در سطح استان برای این منظور در نظر گرفته شده که تعداد کلاس‌های گروه "الف" 224 و کلاس‌های گروه "ب" 215 باب است .


خاتمی با اشاره به زمان پذیرش مسافران در محل اسکان، تصریح کرد: تاریخ شروع پذیرش اینترنتی مسافران از 20 خرداد‌ماه سال‌جاری شروع شده و تا 15 شهریور‌ماه امسال ادامه خواهد داشت. پذیرش حضوری نیز از 28 خرداد‌ماه امسال آغاز و تا 15 شهریورماه پیش‌رو ادامه می‌یابد .


رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با نحوه ثبت‌نام و پذیرش مسافران، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://eskan.medu.ir مراجعه  کنند و مهمانانی که از سایر استان‌های کشور علاقه‌مند سفر به استان زنجان و اقامت در مراکز اسکان آموزش و پرورش هستند، در صورت مواجه شدن با هر مشکلی، مورد را با شماره 33771575 و کد 024 مطرح کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.