معاون عمرانی وزیر کشور، با بیان اینکه باید در کنار اقدامات و رفع مشکلات عمرانی به وجود آسیب های اجتماعی- فرهنگی نیز توجه ویژه داشت، گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برنامه ریزی کلان در شهرها را می طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی جمالی نژاد، معاون امورعمرانی وزیر کشور، امروز پنج شنبه (6تیر) در آیین رونمایی از پل امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به وجود اتحاد و همدلی در بین مجموعه مسئولان استان زنجان، اظهار داشت: سه دسته مشکل و چالش در شهرهای کشور و مناطق مسکونی در رابطه با زندگی مردم وجود دارد.

این مقام مسئول در کشور، تبدیل شهرها به شهرهای دانایی محور را نیازمند نگاه ویژه در همه ابعاد زندگی جوامع دانست و تاکید کرد: یکپارچگی و فرآیند برنامه های مجموعه مدیریت شهر کلید واژه عمران و آبادنی است.

وی، با اشاره به توسعه پایدار شهری در کشور، گفت: نیازمند نگاه عمیق، جدید و حکیمانه هستیم نه نگاهی صرفا عمرانی.

جمالی نژاد، تعریف نگاه جدید و رویکرد اداره امور شهری را با ابعاد کلی شهر و شهروندی مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیرت شهری زنجان و اعضای شورای شهر زنجان و مسئولان دارای نگاه واحد در کنار اقدامات اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور، در ادامه اعتماد به خود و داشته‌های خود را موجب توسعه و پیشرفت شهر و شهرنشینی برشمرد ، یادآور شد: اعتماد مردم به مسئولان همراه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شهری موجب استحکام روابط بین مردم و مسئولان می شود.

وی پرهیز از ایجاد گسل بی اعتمادی را مهم ارزیابی کرد و گفت: به امید روزی که شاهد تعامل بیش ار پیش در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.