به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی انجمن های مردم نهاد بوکان افزود: همکاری این نهادها با دولت، می تواند زمینه های مناسب را برای پیشرفت و اعتلای جامعه فراهم سازد.
وی ادامه داد: فعالیت این سازمان ها، کوچک سازی دولت، توانمندسازی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی، کارآمدسازی نظام اقتصادی، بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی، عملیاتی‌کردن برنامه‌ها و مقابله با آسیب ‌های اجتماعی را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: تقویت سازمان های مردم نهاد در دستور کار دولت قرار دارد که این امر در بوکان نیز پیگیری می شود.
سرپرست فرمانداری بوکان اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد یکی از ارکان دستیابی به توسعه پایدار هستند و دولت در شرایط کنونی باید بیش از گذشته به سازمان های مردم نهاد باسابقه و خوشنام اعتماد کرده و شرایط را برای فعالیت بیشتر این سازمان ها مهیا کند.
خسروپور به اهمیت فعالیت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: در آینده هر یک از اعضای انجمن های مردم نهاد شهرستان می توانند عضو کارگروه های مختلف سطح شهرستان بوکان باشند و پیشنهادهای خود را در این جلسات در راستای رفع مشکلات مردم مطرح کنند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم هریک از اعضای شرکت کننده در جلسه به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.
در بوکان 26 انجمن دارای پروانه فعالیت در حوزه های مختلف از جمله خیریه، محیط زیست، آسیب های اجتماعی، بیماران خاص و بانوان وجود دارد.
چهار انجمن مردم نهاد دیگر در حال انجام دریافت مجوز قانونی در این شهرستان هستند.
7510/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.