حمیدرضا حمیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کارهای انجام گرفته ماده مورد نظر به آسفالت اضافه می شود و مطابق نظر کمیته فنی استان و نظرات شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری آسفالت ریزی به این طریق انجام خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: بر این اساس در جلسه ای که با حضور متولیان مدیریت شهری زنجان و کارشناس مدعو برگزار شد، موضوع کیفیت آسفالت و روش های درست آسفالت ریزی به طور جدی بحث و بررسی شد.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در این جلسه ماده ای به نام ZAYCO THERM معرفی شد که در ماندگاری و کیفیت آسفالت بسیار موثر بوده و تاکید شد که از این تکنولوژی در آسفالت زینبیه شرقی استفاده شود.
وی اضافه کرد: افزایش کیفیت آسفالت مستلزم نظارت دقیق، رعایت اصول فنی در هنگام اجرا، استفاده از تکنولوژی های نوین و استفاده از ماشین آلات مدرن است.
حمیدی افزود: با توجه به پیشنهادهای انجام گرفته 40 میلیارد ریال از 240 میلیارد ریال از بودجه شهرداری برای آسفالت و ماشین آلات مدرن اختصاص خواهد یافت.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر زنجان ادامه داد: در فناوری جدید ترمیم آسفالت با استفاده از ماده zayco therm (زیکو درم)، کیفیت را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه استفاده این نوع ماده در آسفالت پل گلشهر انجام نشده و به همین دلیل کار متوقف شده تا آسفالت اصلاح شود.
9646/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.