دکتر مهرداد ستاره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده وضعیت متوفی در هنگام تصادفات 9 نفر راننده، هشت نفر سرنشینان و 2 نفر به عابر اختصاص داشت.
وی اظهار داشت: بنابر این میزان فوتی های سرنشینان و راننده در تصادفات جاده ای استان در فروردین امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 300درصد و 28.57 صدم درصد رشد نشان می دهد.
این مسئول ادامه داد: طی مدت یاد شده سه مورد از تصادف های به وقوع پیوسته بر حسب محل تصادف درداخل شهری رخ داده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 2 نفر بود، 500 درصد رشد دارد.
وی اضافه کرد: فروردین امسال یک نفر در جاده خاکی روستایی استان فوت شد که در مقایسه با مشابه سال گذشته که موردی ثبت نشده بود، رشد 100 درصدی را نشان می دهد.
ستاره افزود: برحسب شهرستان نیز 13مورد از مرگ های ناشی ازتصادفات جاده ای استان در فروردین سال گذشته در زنجان و یک مورد نیز درابهر به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب فزایش 8.33 و کاهش 82.33 درصدی دارد.
وی خاطر نشان کرد: بر حسب علت فوت نیز از مجموع فوتی های تصادفات استان در ماه گذشته سه مورد به دلیل ضربه سر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 400 درصدی را نشان می دهد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 280 نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 219 نفر بود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.