سرهنگ حسین اصانلو، افزود: این تعداد دام قاچاق که فاقد مدارک مثبته حمل و نقل از سوی مراجع ذیربط بود در بازرسی پلیس این شهرستان از یک دستگاه خودروی کامیون، کشف شد.
وی، اظهار داشت: در این رابطه راننده کامیون به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

*** کشف گوشی های تلفن همراه قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: 21 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ علی تقیلو افزود: این تعداد گوشی تلفن همراه قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و از سوی عوامل پلیس آگاهی این شهرستان کشف و راننده خودرو نیز به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

*** کشف سوخت قاچاق در زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: عوامل پلیس آگاهی زنجان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی در حین کنترل خودرو های عبوری موفق شدند یک دستگاه کامیون را در آزاد راه زنجان - تبریز، شناسایی و متوقف کنند.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: در بازرسی از کامیون 4 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و راننده خودرو به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان از تعامل خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد که این امر با همکاری و مشارکت مردم نتایج مثبتی برای جامعه و اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت.

*** دستگیری سارقین اماکن خصوصی در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری سه سارق اماکن خصوصی و کش رو زن با چهار فقره سرقت در زنجان خبر داد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی وکش رو زنی، تیم ویژه ای از پلیس شهرستان زنجان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی زنجان پس از بررسی مکان سرقت های صورت گرفته، در حین گشت زنی هدفمند، این سه سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.
شیرمحمدی ادامه داد: این متهمان در بازجویی های فنی تخصصی پلیس به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره کش رو زنی، معترف و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.