به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی افزایش بی رویه و خارج از قاعده قیمت املاک در استان زنجان طی ماه های اخیر که موجب نارضایتی مردم و شهروندان شده بود و با پیگیری‌ های انجام شده و هماهنگی قضایی، قیمت املاک از سایت های واسط حذف شد.
وی اظهار داشت: برابر بررسی های انجام شده، بخش قابل توجهی از معاملات بازار مسکن در دست تعداد معدودی از سوداگران و دلالان مسکن است که با سوء استفاده از شرایط اقتصادی جامعه و جوسازی و بالا بردن غیر واقعی قیمت ها باعث جهش تصاعدی و غیر منطقی قیمت مسکن شده و سود‌های کلانی به دست می‌ آورند.
سردار جهانبخش، ضمن هشدار به دلالان و سوداگران املاک و مسکن، تصریح کرد: پلیس فتا در راستای ماموریت های قانونی، با آن افرادی که با تبلیغ و درج غیرواقعی قیمت املاک در فضای مجازی و سایت های خدماتی موجب التهاب و اخلال دربازار مسکن شوند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.
وی به شهروندان توصیه کرد، فریب دلالان و شیادان را نخورند و ضمن خودداری از خریدهای هیجانی قبل از هرگونه خرید مسکن از قیمت واقعی آن از طریق مشاوران املاک مجاز و معتبر اطلاع حاصل کنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir تماس یا از طریق شماره تلفن 6- 21821581-024 گزارش کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.