شهرام میرزایی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه تلخ بعدازظهر امروز به عوامل جمعیت هلال احمر ماهنشان اعلام شد که بلافاصله تیم های امداد و نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: پس از جستجوی نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر ماهنشان در رودخانه انگوران چای جسد مادر از آب بیرون کشیده شد و دختر 11 ساله با امداد رسانی به موقع اهالی از مرگ حتمی نجات یافت.
این مسئول ادامه داد: بررسی های اولیه نشان می دهد بی احتیاطی مادر و دختر در کنار رودخانه منجر به وقوع این حادثه تلخ شده است به طوری که با سقوط دختر به رودخانه، مادر برای نجات فرزندش خود را به رودخانه انداخته است.
وی تاکید کرد: با توجه به آب و هوایی مناسب برای طبیعت گردی به هم استانی ها توصیه می شود برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه در حرائم رودخانه قرار نگیرند.
میرزایی خاطرنشان کرد: هم استانی ها در صورت مشاهده غرق شدگی و یا حوادث دیگر موارد را به 110 پلیس و یا شماره 112 ندای امداد هلال احمر اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، انگوران چای، رودخانه دایمی به طول 50کیلومتر وشیب متوستط 9/3درصد است که در شهرستان ماهنشان در بخش انگوران جریان دارد.
این رودخانه از دامنه خاوری کوه های صندوق سندران قرخ بلاغ و بلقیس در 34 کیلومتری باختر شهرستان ماهنشان در دهستان انگوران سرچشمه می گیرد و ارتفاع سرچشمه آن3200متر است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.