به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان زنجان افزود: جامعه ای که آرام نگه داشته نشود، توسعه ای در آن رخ نخواهد داد، بنابراین تکلیف داریم تا جامعه را آرام نگه داریم.
استاندار زنجان با بیان اینکه تاثیر کارگران در امور اقتصادی و امور تولید قابل کتمان نیست، تصریح کرد: تکلیف دیگر که اهمیت بالایی دارد ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به مقوله تولید داخلی است که یک بخش عمده ای از آن به وسیله کارگران اتفاق می افتد.
حقیقی با اشاره به ضرورت ایستادگی در مقابل استکبار، تاکید کرد: امروز دشمنی چهل ساله آمریکا علیه ملت ایران و اسلام در اوج خود قرار دارد، البته این دشمنی باعث اتحاد و همدلی ملت ایران شد.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: آمریکا با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع اسم خودش را روی دیگران گذاشته، این موضوع نشان دهنده نفوذ و تاثیر این ارگان انقلابی در منطقه و جهان است.
حقیقی با بیان اینکه دشمن از هر حربه ای استفاده می کند که مردم را از نظام و انقلاب اسلامی ناامید نماید ،تصریح کرد: دشمن می خواهد به مردم بگوید اقتصاد ایران فلج شده است.
استاندار زنجان تاکید کرد: لذا برای همه تکلیف است که علیه این حربه ها و هجمه عظیم جبهه استکبار روی کشور و ملت، هرکس هرکاری می تواند انجام دهد و باید به این نکته توجه داشته باشد.
حقیقی افزود: اگر امنیت نباشد توسعه و اشتغال وجود نخواهد داشت، در این راستا اعضای شورای تامین و خیلی از مدیران استان در ایجاد امنیت موثر و مهم بوده است.
استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت های استان گفت: در سال گذشته با هر شرایطی بود اجازه تعطیلی ندادیم، استان زنجان در درصد مازاد درآمد از محل مالیات رتبه نخست کشوری را در این مدت کسب کرد، همچنین تلاش کردیم تا از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت ویژه داشته باشیم.
حقیقی با بیان اینکه باید تلاش کرد اشتغال ما بومی شود، خاطرنشان کرد: با این کار تناسب اشتغال نیروی انسانی ایجاد می شود، ما در تلاشیم اشتغالی که ایجاد می شود برای خود زنجانی ها انجام شود.
استاندار زنجان افزود: سال گذشته برای استان زنجان 14هزار میلیارد ریال جهت حفظ و ایجاد اشتغال تسهیلات اختصاص یافت که رقم قابل توجه و چشمگیری است.
به گزارش ایرنا 5 تا 11 اردیبهشت هفته کار و کارگر در ایران است.
روز نخست ماه می میلادی مصادف با 11 اردیبهشت به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
در جشنواره امتنان از کارگران استان زنجان از 20 کارگر و کارآفرین نمونه این استان تجلیل شد.
6085/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.