سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار خشکبار که فاقد مدارک مثبته گمرکی بود با استفاده از یک دستگاه وانت نیسان، حمل می شد.
وی با بیان اینکه سودجویان قصد داشتند این مقدار گردوی قاچاق را از طریق مبادی غیرقانونی در بازار توزیع کنند، ارزش ریالی این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد و اظهار داشت: راننده نیسان وانت به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

**کشف احشام قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: 89 راس دام سبک (گوسفند) قاچاق در جاده زنجان - بیجار توسط پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این تعداد دام که ارزش ریالی آن از سوی کارشناسان پلیس بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد با استفاده از یک دستگاه کامیون قاچاق می شد.
وی اظهار داشت: در این رابطه، راننده کامیون به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شد.

** کشف سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: پلیس این شهرستان، موفق به کشف و ضبط 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شد.
سرهنگ علی تقیلو افزود: این میزان سوخت قاچاق که خارج از شبکه توزیع حمل می شد در مسیر ارتباطی بزینه رود شهرستان خدابنده از یک دستگاه وانت نیسان به دست آمد.
وی اظهار داشت: در این رابطه راننده کامیون به دلیل نداشتن مدارک و اوراق مثبته، توسط پلیس خدابنده به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.