عزیزالله طبیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمبود اعتبار، باعث شده است تا این هیات در اعزام تیم ها به مسابقات داخلی و همچنین قبول میزبانی ها با مشکل مواجه شود.
وی اظهار داشت: برخی از شرکت ها از جمله ایران ترانسفو، سرب و روی و پارس سویچ از برخی تیم ها حمایت مالی می کنند که این هیات تلاش دارد تا تعداد شرکت های تولیدی - صنعتی حمایت کننده از ورزش کارگری، بیشتر شود.
وی، استقبال کارگران مرد از ورزش را خوب و بالا ارزیابی و تصریح کرد: ورزش، عاملی مهم و اثربخش در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت افراد و جامعه است.
طبیانی افزود: ورزش باعث ایجاد نشاط، شادابی و بهره وری هرچه بهتر و بیشتر در کارگران می شود و می تواند در رونق تولید و اقتصاد، موثر واقع شود.
رئیس هیات ورزش کارگری استان زنجان گفت: در زمان حاضر حدود 500 کارگر این استان به صورت رسمی و بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند که قریب 100 نفر این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.
طبیانی افزود: کارگران ورزشکار این استان در 40 رشته مختلف ورزشی اعم از دو و میدانی، والیبال، آمادگی جسمانی، کشتی، کوهنوردی، شنا، کاراته، دو صحرانوردی، تنیس روی میز و بدمینتون، جودو، ووشو، کاراته، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، شطرنج، دارت، ژیمناستیک، طناب کشی و فوتبال دستی، فعالیت دارند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.