معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر نظارت بر شیوه اطلاع‌رسانی در زمینه تقویت اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی تصریح کرد: برای مدیریت افکار عمومی بایستی در زمینه منابع اطلاعاتی وحدت رویه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدابخش مرادی نافچی، شامگاه دیروز  در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان اظهار کرد: یکی از راهکارهای افزایش انسجام اجتماعی، رسانه ها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اثرگذاری رسانه‌ها چه در قالب مکتوب و چه در قالب فضای مجازی گفت: یک خبر منفی ۹ برابر خبر مثبت بر ذهن مخاطب تاثیر می‌گذارد.

این مقام مسئول لازمه ایجاد آرامش، بهداشت و سلامت اجتماعی جامعه را در انعکاس اخبار از منابع موثق خواند و خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی استان در راستای ساماندهی اخبار و اطلاع رسانی مطلوب خدمات نظام و دولت تشکیل می شود.

مرادی نافچی آگاهی و کسب اطلاعات از اقدامات دولت و خدماتی که دولت ارائه می کند را حق مردم خواند و گفت: اگر اطلاع رسانی به صورت درست وبرمبنای منابع موثق انجام نشود نمی توان انتظار آرامش در بین مردم داشت.

این مقام مسئول بر ضرورت اطلاع رسانی کارگزاران نظام از خدماتی که انجام می شود، تاکید کرد و افزود: یکی از موارد مهم در حوزه اطلاع رسانی در زمان بحران است که اگر به درستی اطلاع رسانی انجام شود مردم را از سرگردانی نجات خواهیم داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجازه ندهیم تا در زمان بحران اطلاعات نادرست در بین مردم رد وبدل شود، گفت: یکی از موارد مهم در بحث اطلاع رسانی به زمان انتخابات مربوط می شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته اعضای ستاد انتخابات از سوی وزیر کشور انتخاب شدند، افزود: شایعاتی منبی بر پیروزی افراد در انتخابات در آستانه این رویداد مهم منتشر می شود که برای جلوگیری از این مهم بایستی ستاد انتخابات به صورت منسجم فعالیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.