حمید احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات پنجم و ششم اردیبهشت جاری در 10 وزن مختلف و با حضور قریب 100 کارگر ووشوکار مرد در زاهدان برگزار شد و محسن بابایی، مهران مهدیخانلو و علی مولایی از زنجان به نشان نقره و میلاد بابایی پور و نعمت کرامتی نیز به نشان برنز، رسیدند.
وی با بیان اینکه زنجان در هشت وزن از این مسابقات شرکت کرده بود، اظهار داشت: میلاد بابایی، علیرضا عزیزی، مهدی امینی، داود قنبری، علی مولایی، محسن بابایی، مهران مهدیخانلو، نعمت کرامتی به ترتیب در اوزان 60- ، 65- ،70- ، 75- ، 80- ، 85- 90- و 90+ کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند.
احمدی با بیان اینکه 20 داور ملی و بین المللی از سراسر ایران این رقابت ها را قضاوت کردند و سطح مسابقات نیز به علت وجود ورزشکاران قهرمان و ملی پوش، بسیار بالا بود.
وی تصریح کرد: عزیزالله طبیانی، رئیس هیات ورزش کارگری استان زنجان، تیم اعزامی از زنجان را به لحاظ مالی برای حضور در این رقابت ها، حمایت کردند که این جای تقدیر دارد.
احمدی که به عنوان سرپرست تیم زنجان در این مسابقات حضور داشت، افزود: جلال یارقلی و فریدون مرادی به عنوان مربی، ووشوکاران اعزامی زنجان به این مسابقات را هدایت و همراهی کردند.
به گزارش ایرنا، تیم زنجان در نخستین دوره این رقابت ها که در شهرستان زاهدان ( استان سیستان و بلوچستان) برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ووشو کارگران زنجان در قالب 10 ورزشکار و به همراه یک مربی و سرپرست در این رقابت ها که تحت عنوان جام شهدا کارگر، برگزار شد، شرکت داشت.
در این رقابت ها تیم زنجان با کسب یک نشان طلا توسط محسن بابایی از شرکت پوشینه بافت، یک نشان نقره توسط مهران مهدیخانلو از شرکت پارس حیات و پنج نشان برنز توسط علیرضا عزیزی از شرکت مینو، علیرضا باقری از شرکت آپادانا، هادی حیدری از شرکت ایران ترانسفو، رحمان حضرتی از مصالح فروشی زنجان و مهدی امینی از شرکت مرمرین سنگ کسری، عنوان دوم را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، این مسابقات از 15 تا 17 شهریور جاری به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و 100 ووشوکار در قالب 13تیم از استان های تهران، سیستان و بلوچستان، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان، فارس، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین، در 11 وزن مختلف به رقابت پرداختند.
قریب 40 ورزشکار مرد در ووشو کارگران زنجان مشغول به فعالیت و تمرین هستند و بانوان کارگر این استان در این رشته فعال نیستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.