به گزارش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی شامگاه شنبه در جلسه گرامیداشت مقام معلم استان زنجان افزود: در 15 اردیبهشت معاونان استاندار، همه مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان زنجان، مدیران شهرستانی آنها در شهرستان ها و فرمانداران نهضت تجلیل از مقام معلم را به منظور ارج نهادن به تلاش های این قشر زحمتکش اجرایی می کنند.
وی اظهار داشت: از رویکردهای نظام جمهوی اسلامی تحقق جامعه ای توسعه یافته در حوزه های مختلف است، توجه به انسان از رویکردهای محوری در نظام برای اعتلای بشریت که توجه به آن در آموزش و پرورش محقق می شود.
مرادی نافچی خاطرنشان کرد: معلمان علمدار و زحمت کشان برای بالندگی، پویایی و اثربخشی در جامعه به شمار می روند و تجلیل از مقام آنها تکریم از علم، رشد و سرافرازی آینده ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: در هفته معلم وظیفه ما به عنوان خدمتگزارانجان جامعه تبیین عالمانه و ترویج هنرمندانه و تبلیغ هوشمندانه برای معلم و اعتلای جامعه است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: باید همه دستگاه های اجرایی تدبیر و تلاش لازم برای تکریم از مقام معلم و حضور در برنامه های آنرا داشته باشند.
مرادی نافچی اظهار داشت: این برنامه ها باید نه تنها امسال بلکه برنامه ای منسجم برای اجرا در سال های آینده نیز در برنامه های دستگاه های اجرایی لحاظ شود.
وی افزود: انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی در استان زنجان برنامه های پیشنهادی خود برای اجرا در هفته معلم را با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش انجام و این برنامه ها نیز مصوبه این جلسه باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه هفته معلم امسال متفاوت تر از سال های گذشته می شود، گفت: باید فضای عمومی جامعه را مهیا، حسایست خانواده ها را به این حوزه معطوف و رسانه ها نیز به آن توجه جدی داشته باشند.
این مسئول بر نصب بنرهایی در سطح شهر برای تبیین و توجه بیشتر به معلم تاکید کرد.

** آموزش و پرورش دستگاه زیربنایی توسعه است
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه این دستگاه زیربنای توسعه در ابعاد مختلف جامعه است، گفت: سند تحول بنیادین در حال اجراست و بیانیه گام دوم انقلاب نیز با رویکرد آموزش و پرورش انجام می شود.
ابراهیم رفیعی، معلمان در آموزش و پرورش را سربازان نظام در حوزه های مختلف بیان کرد و افزود: آنها در مقابله با تهاجم فرهنگی مقابله می کنند و اقداماتشان ارزشمند محسوب می شود.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش انتظار دارد همه دستگاه های اجرایی در ارتباط موضوعی خود برای تکریم از مقام معلم همکاری را داشته باشند و بخشی از اقدامات تبلیغی، ترویجی و فضاسازی عمومی را به این موضوع بسیج کنند.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه هرکدام از دستگاه های اجرایی اقدامات خود در رابطه با گرامیداشت مقام معلم را ارائه دادند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.