به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با تاکید بر اینکه تحلیلگران خارجی می گویند، 'امریکا می خواهد جهان را به آتش بکشد'، اظهار داشت: آنها می گویند باید دنیا برای مقابله با یکته تازی نابخردانه آن بسیج شود.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان و ملت ولایتمدار و هوشیار ایران اسلامی ثابت کرده اند که اگر همت کنند مرزها را می شکنند و تلاش آمرایکا مثل گذشته به جایی نمی رسد.
خطیب جمعه زنجان افزود: در ششم اریبهشت 1367 رژیم مسلمان کش صعودی اقدام به قطع رابطه با جمهوری اسلامی کرد و با این کار نوکری خود با آمریکا و حمایت از رژیم جعلی اسرائیل را هدف قرار داد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر سفیرآمریکا در عربستان صعودی تعیین کننده است و از طرفی نیز با اسرائیل غده سرطانی اتحاد استراتژیک دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: آمریکای جنایتکار که سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دارد، مجلس ایران نیز نظامیان آنرا در این لیست جای داد.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به 9 اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: 12 اردیبهشت نیز سالروز شهادت عالم مجاهد مرتضی مطهری در تقویم ایران ثبت شده است.
وی 20 شعبان المعظم را آغاز دهه کرامت و غبار روبی مساجد بیان کرد و افزود: مساجد باید به لحاظ معنوی و فیزیکی آراستگی داشته باشد و در این مکان های مقدس نماز جماعت اقامه، صدای اذان و قرآن بلند شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مساجد را پایگاه اجتماعی مسلمانان خواند و اضافه کرد: از این مکان ها شهدا، رزمندگان و جانبازان به جبهه ها اعزام شده و جوانان در آن تربیت یافته اند.
حجت الاسلام خاتمی به همبستگی و همدلی مردم در مناطق سیل زده کشور اشاره و یادآوری کرد: همه آحاد جامعه اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، حوزه، دانشگاه ها و سایر اقشار سسل عاطفه و خدمت رسانی خود را به منصه ظهور گذاشتند که این مهم می تواند اتحادی برای ایستادگی در برابر دشمنان متجاوز باشد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.