به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری استان زنجان که روز شنه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل اطلاعات استان ضمن تبریک هفته سربازان گمنان امام زمان (عج) افزود: از افتخارات وزارت اطلاعات همین بس که مزین به سربازان گمنام این امام همام هستند لذا مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش نیروهای این وزارتخانه است.
وی اظهار داشت: امروز ملت ایران برای داشتن امنیت داخلی، خارجی، موضوعات اجتماعی و بین المللی افتخار می کند و همه باید به این اقتدار و توانمندی ها افتخار کنیم.
رئیس کل دادگستری استان زنجان، از ویژگی های ارزشمند نیروهای اطلاعات را خدمت بی ادعا و خالصانه و از همه مهمتر گمنامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این خصوصیت بارز است که ارزش و قداست کار را مضاعف می کند.
صادقی نیارکی بر تعامل و همکاری صمیمانه مجموعه دستگاه قضایی و اداره اطلاعات استان زنجان تاکید و اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه همراهی و همدلی بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف در استان وجود دارد، زیرا اثر گذاری و نتیجه اقدامات این دو نهاد بسیار با اهمیت است.
این مسئول با تاکید بر حمایت مجموعه دستگاه قضایی استان از سیاست ها و برنامه های خاطرنشان کرد: در تحقق این مساله و در صورت نیاز به دستور قضایی ما آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.
مدیرکل اطلاعات استان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از رئیس کل دادگستری و هیات همراه بر تعامل و همکاری دو مجموعه برای رسیدن به اهداف و انجام وظایف به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.