هدایت صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته با همکاری بانک های عامل و صندوق امداد ولایت 2 هزار و 402 فقره وام اشتغال با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 800میلیون تومان پرداخت شد که برای 2 هزار و 882 نفرشغل ایجاد کرد.
وی یادآوری کرد: بافعالیت مناسب مجموعه، همراهی مطلوب مسئولان استانی و شهرستانی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این نهاد در بخش‌های مختلف در سال گذشته به‌صورت کامل محقق شده است.
این مسئول ادامه داد: امسال به عنوان رونق تولید نامگذاری شده که در صورت قرار دادن زمین، این نهاد آمادگی دارد مجتمع های خدماتی و رفاهی را در جهت توسعه فعالیت های اشتغال زایی برای جامعه هدف با تاکید بر طرح‌های نو،خلاقانه و دانش‌بنیان بصورت تجمعی دایر کند.
صفری افزود: شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کاری و واگذاری بخشی از امور تصدیگری این نهاد به مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه همسو با برنامه‌ها از رویکردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان در سال جدید است که بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد.
وی اظهارداشت: یکی از عوامل مهم تحقق کامل برنامه‌های هدف‌گذاری شده کمیته امداد استان در سال گذشته افزایش نصاب مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد بوده است.
به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، جمع آوری 14میلیارد تومان زکات، اعزام پنج هزار مددجوی تحت حمایت به اردوهای فرهنگی، زیارتی و تربیتی ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به حدود سه هزار و200 نفر از مددجویان وارتقای میانگین سرانه ایتام و محسنین از برنامه های شاخص این نهاد در سال گذشته بوده است.
به گزارش ایرنا، 28 هزارو 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.