رضا اژدری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سفید پوش شدن پیست پاپایی زنجان در این ماه از سال، اتفاقی کم نظیر است که ما اسکی بازان آن را به فال نیک می گیریم.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های واصله در زمان حاضر قریب 10 سانتیمتر برف در این منطقه از زنجان به زمین نشسته است، اظهار داشت: در صورت تدام بارش ها و رسیدن ارتفاع برف به زمین نشسته در پیست پاپایی به سطح استاندارد، فعالیت اسکی بازان این استان، دوباره آغاز خواهد شد.
اژدری، افزود: اگر برف کافی و موردنیاز به زمین بنشیند و دمای هوا نیز به زیر صفر برسد در این صورت علاقه مندان می توانند در این ماه از سال نیز، اسکی بازی کنند.
وی تصریح کرد: هرچند با بارش برف و سرد شدن هوا، شاید ورزش اسکی در زنجان جان دوباره گیرد اما این وضعیت جوی به حتم برای باغداران، خوشایند نخواهد بود.
اژدری یادآور شد: اسکی بازان زنجان در 9 فروردین ماه امسال، آخرین تفریح زمستانی خود را در این منطقه انجام دادند و در واقع به لحاظ زمانی، رکورد زده شد و در 30 سال اخیر، سفیدپوش ماندن پیست پاپایی زنجان تا فروردین ماه، اتفاقی کم نظیر بود.
اژدری افزود: فعالیت اسکی در پیست پاپایی زنجان از 2 دی ماه 97 آغاز شد و تا 9 فروردین ماه امسال در مجموع قریب 37 هزار و 400 نفر در این مکان ورزشی اسکی کردند.
به گزارش ایرنا، پیست پاپایی زنجان از مناطق دیدنی و زیبای زمستانی زنجان است که همه ساله با بارش نخستین برف، پذیرای خیل عظیم اسکی بازان می شود.
پیست پاپایی، چهارمین پیست قدیمی کشور محسوب می شود و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده است.
قدمت ورزش اسکی در زنجان به بیش از 60 سال می رسد و هیات این رشته ورزشی مفرح و شادی بخش زنجان تقریبا از سال 46 شکل گرفته است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.