سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه در جاده درام به آببر (مرکز شهرستان طارم) و بر اثر بی توجهی راننده پراید به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اتفاق افتاد و این موتورسوار به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت.
وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست به قوانین و مقررات راهنمایی دقت و توجه بیشتری داشته باشند چراکه بی توجهی به این قوانین می تواند حادثه آفرین و خطرساز باشد.
عظیمی اظهار داشت: عوامل پلیس راه زنجان به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی، با دقت و حساسیت بیشتری مسیرهای ارتباطی این استان را پایش می کنند.
به گزارش ایرنا، از زمان آغاز طرح عملیات ترافیکی نوروز 98 (25 اسفند 97 تا پایان روز 17 فروردین جاری) در مجموع 353 فقره تصادف رانندگی فوتی، جرحی و خسارتی در جاده های این استان اتفاق افتاد که 9 مورد آن فوتی، 87 فقره جرحی با 127 مجروح و 257 مورد دیگر نیز خسارتی بود.
بر اثر این تصادفات رانندگی 15 نفر جان باختند و 127 نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافتند.
در 11 ماه پارسال (97) بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.