هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهبردهای مهم این نهاد در کنار ارائه سایر خدمات موردنیاز جامعه هدف در 2 بخش توسعه مشارکت‌ های مردمی در فعالیت‌های محرومیت ‌زدایی و ارتقای خدمات اشتغالزایی و توانمند سازی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت در حوزه خدمت ‌رسانی به جامعه هدف تعریف شده است.
وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌ های انجام ‌شده مراکز نیکوکاری شهر هیدج جزو واحدهای فعال استان زنجان بوده و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های محرومیت‌ زدایی و توانمندسازی این نهاد از طریق این مراکز باید به‌عنوان یک رویکرد مهم در سال جدید پیگیری شود.
صفری خاطرنشان کرد: شهر هیدج قابلیت بالایی در ایجاد طرح‌های خوشه‌ای، زنجیره‌ای و پایدار دارد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، خوشه سازی و ایجاد زنجیره تولید کفش در حوزه اشتغال‌زایی با رویکرد ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج در سال جدیدباید توسعه می یابدو
این مسئول ادامه داد: برنامه ‌ریزی و اقدام موثر در توسعه فعالیت‌های کاریابی برای مددجویان مستعد شهر هیدج از طریق تعامل با کارفرمایان و ارائه بسته‌های تشویقی برای واحدهای تولیدی و صنعتی به ‌کارگیرنده کارجویان تحت حمایت باید به‌عنوان اولویت کاری مهم دیگر این نهاد در شهر هیدج پیگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: مردمی کردن فعالیت‌ها باهدف چابک سازی در فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه هدف از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید لحاظ شده است.
به گفته صفری، شبکه‌سازی کارهای خیرخواهانه در مراکز نیکوکاری و واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری باهدف ایجاد شهر بدون مددجو باید در اولویت کاری بخش‌های مختلف کمیته امداد شهر هیدج در سال جدید قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، 28 هزارو 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.