به گزارش ایرنا، ایرج احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آشنایی واحدهای صنعتی با صنایع بزرگ کشور، آشنایی مدیران واحدهای صنعتی با یکدیگر، ایجاد انگیزه برای رقابت، ارتباط نزدیک واحدها با دیگر واحدهای صنعتی کشور، استفاده از تجربه‌ها واحدهای بزرگ صنعتی از اهداف اصلی برگزاری تورهای صنعتی است.
وی اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.
احمدی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی، یکی دیگر از برنامه‌های حمایتی این شرکت در حوزه صنایع کوچک می‌باشد خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در زمینه‌های کارآفرینی، مهارتی و مدیریتی و در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی هر سال برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: 82 دوره آموزشی در سال گذشته با حضور یکهزار و 800 شرکت‌کننده برگزار شد و امسال نیز حمایت از برگزاری این دوره‌ها در دستور کار شرکت می‌باشد.
این مسئول گفت: انتظار می‌رود با اجرای دوره‌های آموزشی و برگزاری تورهای صنعتی، سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای صنعتی با تکنولوژی‌های روز، آشنا شده و تعامل و روابط کاری آن‌ها با صاحبان صنایع موفق در نقاط مختلف کشور گسترش یافته و به تبع آن شاهد پیشرفت صنعتی و توسعه پایدار استان زنجان نیز باشیم.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.