غفور آقاجانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 6 محموله کمک های غیر نقدی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مناطق سیل زده گلستان، لرستان و ایلام بارگیری و ارسال شده است.
وی اظهار داشت: شهروندان زنجانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و کمک های غیر نقدی را نیز به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی تحویل دهند.
این مسئول ادامه داد: برای یاری رساندن به سیل زدگان کشور 30 چادر جمع آوری کمک های مردمی در استان برپا شده که از این تعداد 10 چادر جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف شهر زنجان واقع شده است.
وی اضافه کرد: این چادرهای جمعیت هلال احمر استان از صبح تا شب در سطح معابر دایر بوده و شهروندان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دهند و در این میان نیز شعب هلال احمر نیز آماده دریافت مساعدت های شهروندان است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: هفته گذشته و با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، 50 نفر از نجاتگران مجرب استان در قالب تیم های تخصصی امداد و نجات در استان لرستان حضور فعالانه ای دارند.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان این تیم ها تجهیزاتی همچون لجن کش، پمپ های روبین، الکتروپمپ، اسپیکو همراه دارند و به یاری سیل زدگان شتافته اند.
به گزارش ایرنا، با آغازین روزهای سال نو، بارش های شدید در کشور موجب بروز سیل در مناطق شمالی و سپس استان های جنوب غربی شد و خسارت های بسیاری را بر جای گذاشت.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.