علی مدقالچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اخذ عوارض از همه خودروهای سبک و سنگین در آزادراه زنجان – قزوین به منظور جلوگیری از توقف و ایجاد ترافیک، الکترونیکی شد.
وی تاکید کرد: چارت پرداخت عوارضی در این مسیر ارتباطی جمع آوری شد و این 20 دستگاه کارتخوان در مجتمع خدماتی - رفاهی غزال شمال و جنوب در آزاد راه زنجان – قزوین، عوارضی خرمدره و ابهر، ترمینال مسافربری زنجان - ابهر، یکی از شرکت های مسافربری سواری در میدان هنرستان زنجان توزیع شده است.
سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان می توانند از روی دستگاه های پز پرداخت عوارض را انتخاب کرده و پلاک خودرو را وارد و فیش پرداخت را دریافت کنند.
مدقالچی اضافه کرد: همه رانندگانی که بنا به دلایلی نتوانند در همان لحظه تردد، عوارض آزادراه زنجان- قزوین را پرداخت کنند باید تا 24 ساعت آینده این مهم را انجام دهند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم توزیع دستگاه های کارتخوان در همه مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در آزادراه زنجان – قزوین، 2 مجتمع در آزادراه زنجان – تبریز و پایانه های حمل بار برای رفاه حال رانندگان توزیع می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مکان هایی که دستگاه کارتخوان وجود دارد با نصب بنری مشخص شده و رانندگان می توانند برای پرداخت عوارض آزادراه اقدام کنند.
سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همه خودروهایی که از عوارضی زنجان – قزوین رد شده اند و تاکنون اقدام به پرداخت هزینه نکرده اند تا پایان 17 فروردین فرصت پرداخت دارند، چرا که بعد از این زمان مهلت واریز مبلغ 24 ساعته می شود و در پایان این زمان راننده ها مشمول جریمه خواهند شد.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی و 4 هزار و 211 کیلومتر نیز راه روستایی است.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.