مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در نشست فوق العاده مدیریت بحران این شرکت که برای مقابله با سیل با توجه به احتمال تداوم بارش ها برگزار شد، گفت: شرکت آبفای استان زنجان آمادگی کامل دارد تا در صورت تداوم بارش ها به خدمت رسانی و مدیریت بحران بپردازد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شرکت آبفای استان زنجان سناریوی ویژه هر شهر در صورت بروز سیل و حادثه بر اثر بارش سنگین باران را تدوین کرده و برای مقابله با سیل آمادگی کامل را دارد.

وی افزود: بارندگی یک تهدید نیست ، چرا که با مدیریت مطلوب و پیشگیرانه می توان از نزول رحمت الهی نهایت استفاده را برده و در حل بحران آب از آن کمک جست.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تاکید کرد: مدیران باید نسبت به پایش مستمر منابع تولید و مخازن ذخیره و تاسیسات مربوطه اقدام نموده و این تاسیسات را تحت هر شرایطی آماده بهره برداری نکه دارند.

جزء قاسمی با تاکید بر کنترل کیفی آب در ایام بارندگی خاطرنشان ساخت: با توجه به امکان آلودگی آب بر اثر بروز سیل ، باید نظارت های دقیق برای کنترل کیفی آب به صورت ویژه و مستمر در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول تاکید کرد: مرخصی  تمام مدیران و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در چند روز اخیر لغو و تمام مدیران باید در ایام تعطیلات در محل خدمت خود به صورت آماده باش حضور داشته باشند.

وی با اشاره به بهره گیری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از نیروهای خبره و تجهیزات روزآمد تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این شرکت از ظرفیت بسیج نیز در مواقع بحرانی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.