علی محمد نادرخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر یخ زدگی انشعاب های آب آشامیدنی در استان زنجان 58 دستگاه کنتور آب نیز دچار یخ زدگی شده است.
به گفته وی، این تعداد کنتور آب آشامیدنی با هزینه خود مشترکان تعویض شده است.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تاسیسات داخلی آپارتمان ها به ویژه تاسیسات روی سقف های کاذب و پارکینگ آپارتمان بیشترین نقاطی دچار یخ زدگی هستند.
نادرخانی یادآورشد: در منازل ویلایی نیز این اتفاق بیشتر در حوضچه های کنتورهای آب در محوطه باز رخ داده است.
وی اظهار کرد: بیشترین کنتور تعویض شده به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار بوده است.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، از مشترکان خواست تا با پوشش مناسب تاسیسات آب منازل خود این شرکت را در خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان یاری کنند.
نادرخانی تاکید کرد: مشترکانی که با مشکل یخ زدگی کنتور آب منازل خود مواجه شدند بلافاصله مورد را با شماره 122 به صورت شبانه روزی در میان بگذارند.
وی، روش صحیح باز کردن کنتورهای آب یخ زده را استفاده از سشوار و بخار آب دانست و یادآورشد: این روش موجب باز شدن بدون خسارت به دستگاه می شود.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، از مشترکان این شرکت خواست: از روشن کردن آتش و ارتباط مستقیم کنتور آب با شعله های داغ خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، زمستان سال گذشته بیش از 305 دستگاه کنتور آب بر اثر یخ زدگی در این استان تعویض شد.
آب آشامیدنی 11 روستا در شهر زنجان و تعدادی دیگر از روستاها درشهرهای صائین قلعه، آببر، ماهنشان و دندی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری تامین می شود.
هم اکنون 725 هزار نفر در 21 شهر استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.