شهرام میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین امداد رسانی انجام گرفته در محورهای زنجان- طارم ، محور زنجان - ایجرود و حلب، آزاد راه زنجان - قزوین بوده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس طی مدت یاد شده 440 نفر از در راه ماندگان در پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج طارم و مابقی نیز در مساجد حسینیه اعظم ، زینبیه اعظم و مسجد طالقانی اسکان یافتند.
میرزایی افزود: با توجه به وضع شرایط جوی و هشدار هوا شناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا ، برف و کولاک و آبگرفتگی معابر و حضور مسافران نوروزی در شهرهای استان ، این جمعیت برای اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل دارد .
مدیر عامل هلال احمر استان زنجان با اشاره به آماده باش بودن تمامی نیروهای عملیاتی این جمعیت در رسیدگی به مشکلات و بحران‌ها اضافه کرد: امدادگران هلال احمر در تمامی پایگاههای امداد ونجات جاده ای و شعب استان با تجهیزات کامل، شبانه‌روز آماده باش هستند.
وی به شهروندان استان و مسافران نوروزی توصیه کرد: از استقرار در مسیر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و جاهای شیب دار در دامنه کوه‌ها اجتناب و به توصیه‌ها دقت توجه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در 18پایگاه امداد و نجات استان با بکارگیری 360 نفر امدادگر و نجاتگر به مسافران و هم استانی ها خدمات رسانی می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.