شهرام میرزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این استان از مجموع حوادث رخ داده، 20 مورد جاده ای ،20 مورد خدمات حضوری، چهار مورد برف و و کولاک و یک مورد کوهستانی امداد رسانی کرده است.
وی اظهار داشت: در این حوادث 633 نفر آسیب دیدند که از این تعداد 133 نفر مصدوم شدند 89 نفر درمان سرپایی ، 12 نفر به مراکز بیمارستانی منتقل و 2 مورد نیز شمار فوتی ها بود.
این مسئول ادامه داد: بر این مبنا، در بازه زمانی یاد شده 247 از نیروهای عملیاتی شرکت داشتند و برای امداد رسانی به مصدومین و حوادث جاده ای نیز از 27 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودروی نجات بکارگیری شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: طی مدت یاد شده و در طرح ایمنی وسلامت مسافرین جمعیت هلال احمر استان نیز 11 هزار و 135 نفر به پست های ثابت و 647 نفر نیز به پست های سیار مراجعه کردند.
وی خاطر نشان کرد: در همین مدت 447 نفر به ایستگاههای سلامت مراجعه کردند و چهار هزار و 266 نقشه نیز بین گردشگران و مسافران نوروزی این استان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در 18پایگاه امداد و نجات استان با بکارگیری 360 نفر امدادگر و نجاتگر به مسافران و هم استانی ها خدمات رسانی می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.