غلامحسن احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از هفته های گذشته نسبت به جمع آوری نخاله های انباشته شده در ورودی شهر تا میدان بسیج اقدام شده بود و روز جمعه نیز نظافت عمومی از این منطقه آغاز می شود.
این مسئول ادامه داد: تمامی نیروهای خدمات سه گانه خدمات شهری و همچنین نیروهای ستادی شهرداری نیز در روز پاکسازی اعلام شده مشارکت فعالانه خواهند داشت.
وی اضافه کرد: سمن های فعال زیست محیطی نیز برای کمک در این برنامه دعوت و طبق تقسیم کار انجام شده نیروهای این حوزه در منطقه گاوازنگ پاکسازی لازم را عهده دار شده اند.
احمدی افزود: محورهای ورودی شامل بیجار به زنجان، قزوین به زنجان و اتوبان های زنجان به قزوین و تبریز پاکسازی می شوند که این مهم برای استقبال از مسافران نوروزی است.
وی اضافه کرد: بر این مبنا در روز جمعه 24 اسفند پاک سازی هسته مرکزی شهر، محورهای منتهی به مجموعه و اماکن تاریخی نیز انجام می گیرد.

** بازاریان در خانه تکانی مشارکت فعالانه داشته باشند
این مسئول شهری ادامه داد: بازار شهر زنجان یکی از مکان های مهم و تاریخی شهر زنجان بشمار می رود و در این میان مشارکت و همکاری بازاریان در پاکسازی و استقبال از نوروز اهمیت بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: طبق روال همیشگی پاکبانان منطقه سه شهرداری پس از تعطیلی مغازه بازاریان نسبت به جمع آوری زباله ها مبادرت می کنند و این کار درکل مجموعه انجام می شود.
احمدی خاطر نشان کرد: بازاریان زنجانی همراه با پاکبان و نیروهای خدمات شهری در خانه تکانی و گردگیری مغازهای خود مشارکت کنند که این مهم زمینه جذب مسافران نوروزی را بیش از گذشته فراهم می کند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.