حسن آصفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزد: این اقدام با مشارکت تشکل های زیست محیطی به منظور کاهش تولید زباله و جمع آوری زباله های ریخته شده در معابر اجرا می شود.
وی، با اشاره به خدمات این پویش گفت: ارایه خدمات زیست محیطی، تحویل کیسه های زباله قابل بازیافت به مراجعه کنندگان در نقاط استقرار و اجتماع مردم در تفرجگاه ها و بوستان ها، توزیع محصولات و بروشورهای مرتبط در این زمینه با هماهنگی اداره محیط زیست، آگاه سازی و حساس سازی مراجعه کنندگان نسبت به مسایل زیست محیطی و کمبود آب از جمله خدمات این پویش است.
آصفی ادامه داد: پویش نه به زباله باید به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود و 13 روز فروردین ماه می‌تواند با نهادینه کردن رفتار مناسب شهروندان، نمادی برای پاکسازی محیط زیست از آلودگی ها باشد.
وی افزود:قزوین اگرچه از استان های به نسبت پاکیزه در این زمینه است اما می توان با بهره گیری از ظرفیت جوانان و تلاش بیشتر برای ایجاد قزوین پاک و شهری عاری از زباله کمک کرد.
آصفی افزود: پویش مردمی نه به زباله تنها یک بخش از خدمات طرح خدمات نوروزی این جمعیت است که طی ایام نوروز 98 با مشارکت 303 عضو جوان 18 تا 29 سال در پست های ثابت و سیار اجرا خواهد شد.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.