به گزارش ایرنا، هدایت صفری، روز دوشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان افزود: تلاش کمیته امداد زمینه سازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق حضور میدانی، تعاملات اثربخش برون سازمانی و کار جهادی و همگانی کردن و رسیدگی به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه است.
وی اظهار داشت: هم اکنون در این استان 29 هزار خانوار از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند که از این تعداد 25 هزار و 291 خانوار کمک ‌معیشت بگیر و 2 هزار و 800 خانوار در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد استفاده می کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: مردم خیر استان در جشن نیکوکاری امسال که با شعار 'عیدی برای همه' برگزار شد، به همت و مشارکت مردم نوعدوست و ولایتمدار زنجان کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی های سخاوتمند در حوزه های مختلف ارتقا یافته است.
وی اضافه کرد: اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این نهاد مردمی در این استان است و هنر این نهاد توسعه کار خیر در جامعه و دعوت مردم به انجام کارهای خیر خواهانه است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این نهاد مردمی در این استان است و هنر کمیته امداد توسعه کار خیر در جامعه و دعوت مردم به انجام کارهای خیرخواهانه است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.