سجاد خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طبق هدف گذاری مدیریت شهری و شورای پنجم اسلامی شهر زنجان افزایش بودجه در مدت چهار سال نظر گرفته شده بود که این مهم اکنون محقق شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس، حتی سرانه هر شهروند زنجانی نیز در بودجه سال آینده شهرداری به 911 هزار تومان رسیده که این مبلغ به میانگین کشوری نزدیکتر شده است که از نگاه بلند و ریسک‌ پذیری اعضای شورای اشلامی شهر و شهردار حکایت دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: بودجه امسال شهرداری نیز در مقایسه با سال گذشته نیز 100 میلیارد تومان افزایش داشت و پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از 100 درصد هدف گذاری آن محقق شود.
وی اضافه کرد: این موضوع بیانگر انجام کارهای بزرگتر بر مبنای انسجام، همدلی در راستای برنامه ریزی جامع اعتماد و اطمینان قرار دارد و در واقع می توان گفت شهر زنجان نیز به استانداردهای کشوری نیز نزدیک تر شده است.

** ردیف های بودجه ای پس از رفع اشکالات اصلاح شد
خدایی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری قبل از تصویب دارای اشکالاتی بود، افزود: بر این مبنا ردیف های بودجه ای مربوط به پروژه های عمرانی سال آینده با برخی خواسته ها و مطالبات مردمی و اعضای شورای اسلامی شهر همخوانی نداشت که این مهم نیز برطرف شد.
رئیس شورای اسلامی استان زنجان ادامه داد: پس از بررسی و اصلاح برخی ردیف ها، بودجه ای حوزه عمرانی متناسب با اعتبارات نهایی شد و بخش درامدی نیز بند بند آن مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: بودجه عمرانی شهرداری در سال آینده 199میلیارد تومان است که نسبت جاری به عمرانی 51 به 49 درصد در نظر گرفته شده که چشم انداز بهتری را فراهم کرده است.
خدایی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تصویب نهایی بودجه شهرداری این مهم مثبت ارزیابی و امیدواریم به خدمات رسانی بهتر شهروندان زنجانی منتهی شود.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.