به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از گروه صنعتی نساجی ' پر' در شهرستان ابهر افزود: یکی از ویژگی های مهم این مجتمع صنعتی هوشمند بودن آن است.
وی تصریح کرد: در دهه 80 یکی از دلایلی که صنعت نساجی دچار مشکل شد این بود که این صنعت از نظر سخت و نرم افزاری نتوانست هوشمند شود در صورتی که صنعت نساجی دنیا در یک پروسه زمانی هوشمند شد.
وی اظهار کرد: نتیجه سیستم هوشمند نساجی در گروه 'پر' آن است که کیفیت تولیدات این واحد بیش از 98 درصد است.
استاندار زنجان تاکید کرد: باز سازی بوردهای الکترونیکی دستگاه ها و مهندسی معکوس آن از اقدامات بسیار خوبی است که این شرکت توانسته است با اتکا بر جوانان متخصص کشور آن را انجام دهد.
حقیقی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه این شرکت یک هزار نفر اشتغال زایی خواهد شد و امیدوارم با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بزودی طرح توسعه این شرکت راه اندازی شود.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان روز چهارشنبه با هدف تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی برای سومین بار به شهرستان ابهر سفر کرد.
وی در ابتدا از گروه صنعتی پر در منطقه صنعتی صائین قلعه سپس با حضور در شهرک صنعتی نورین ابهر از شرکت نخ و الیاف آپادانا بازدید کرد.
استاندار زنجان پس از بازدید خطوط تولید کارخانه صنایع ریلی ایرانیان 'ایریکو' در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان در شرکت ایریکو حضور یافت.
به گزارش ایرنا، مجتمع خصوصی گروه 'پر' که شامل کارخانه های پرجین، پرریس، اطلس جین، اطلس ریس، نساجی اکباتان و زرجین است به عنوان بزرگترین شرکت در تولید انواع محصولات نساجی با راه اندازی خطوط تولید در سه نقطه کشور است و برای اولین بار تولید پارچه جین و کتان را در کشور راه اندازی کرده و تاکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه جین در ایران همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا ماهانه 2 میلیون متر پارچه جین، تولید می کند.
6085/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.