مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از معرفی شهر و روستای دوستدار کودک با هدف ایجاد فضای شاد و بانشاط در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ماهرخ بلوری،  در جلسه کارگروه بانوان و خانواده، گفت: در راستای تاکید استاندار زنجان مبنی براستفاده از توانایی های جوانان و زنان در پست های مدیریتی، مکاتبه ای از سوی معاونت سیاسی با دستگاه های اجرایی انجام شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان بر ضرورت پاسخگویی مدیران اجرایی در این زمینه تاکید کرد و گفت: در این صورت می توان به جمع بندی در این زمینه رسید.

وی با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) فرصتی و شروعی برای حمایت از توانایی ها و دستاوردهای بانوان محسوب می شود، گفت: معرفی شهر و روستای دوستدار کودک در استان زنجان اجرایی می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان  خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای ایجاد فضایی شاد و با نشاط که تعاملات اجتماعی،حس تعلق و حس مسئولیت پذیری کودکان را افزایش دهد، برگزار می شود.

بلوری بر ضرورت انعکاس حقوق کودکان در سیاست هاو برنامه ها و بودجه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: تامین کاربری های مورد نیاز کودکان در حوزه های مختلف از دیگر اهداف این طرح است.

این مقام مسئول به برنامه های سال آینده هم اشاره کرد و گفت: 10 راهبرد، هشت هدف و 30 عنوان برنامه در دستور کار است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان هم به ورود دیرهنگام به حوزه کسب و کارهای نوپا اشاره کرد و گفت: طرح شتاب دهی به کسب و کارهای فنآورانه باید در دستور کار قرار گیرد.

شهرام طهماسبی خاطرنشان کرد: ابزار لازم برای ورود بانوان به طرح ستاب دهی کسب و کارهای فنآورانه وجود دارد که ضروری است به این موضوع کمک شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.