مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از برگزاری 11 تور صنعتی توسط واحد صنایع کوچک این شرکت در 11 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی با اعلام این خبر، گفت: این تورها برای بازدید 305 نفر از واحدهای صنعتی مختلف داخل و خارج استان بوده است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندیهای تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات است.

احمدی اضافه کرد: برگزاری تورهای صنعتی فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدها به وجود می‌آورد.

این مقام مسئول، ساماندهی مشاوران صنعتی برای ارتقاء توانمندی‌های واحدهای صنعتی را از برنامه های در دست اقدام شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان عنوان کرد و افزود: این شرکت اولویت‌هایی را در نظر گرفته که از جمله آنها می‌توان به تشکیل کنسرسیوم های صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات متشکل از واحدهای صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی برای تقویت توان صادراتی واحدها اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری و فعال کردن واحدهای غیرفعال از طریق عارضه‌یابی و حل مشکلات، رفع مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی استانداری و کارگروه رفع موانع تولید از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.