سرهنپگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد در مسیرهای زنجان - دندی و تهم - چورزق، نیز به دلیل وجود برف و یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده، بدون بستن زنجیرچرخ امکانپذیر نیست.
وی اظهار داشت: در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر و گردنه پاپایی در جاده زنجان - بیجار بارش برف حاکم است و سطح کیلومتر 40 تا 60 آزادراه زنجان - قزوین، نیز با یخ زدگی مقطعی مواجه است.
عظیمی تصریح کرد: ساعت 3 بامداد جمعه /26 بهمن/ یک دستگاه کامیون در کیلومتر 90 خط شمالی آزادراه زنجان - قزوین، به علت واژگونی و خروج از جاده یک کشته برجا گذاشت.
وی افزود: این حادثه رانندگی به علت خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد و راننده کامیون پس از انتقال به بیمارستان الغدیر شهرستان ابهر به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.
عظیمی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته سه مورد واژگونی خودرو در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار و آزادراه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: علت این سوانح رانندگی نیز خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود که هر چهار مصدوم حادثه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
وی یادآور شد: در 10 ماهه امسال 215 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی برون شهری این استان، جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش نشان می دهد.
عظیمی افزود: تعداد کشته های ناشی از تصادفات رانندگی برون شهری زنجان طی 10 ماه اخیر 41 نفر بیشتر از کشته های مدت مشابه پارسال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.