فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، با اشاره به کاهش پرونده اختلافات خانوادگی در استان گفت: میزان وقوع تصادفات و قتل در زنجان از شاخص کشوری بالاتر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ رحیم جهانبخش ، امروز پنجشنبه (18بهمن) به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقاب اسلامی ، در جمع خبرنگاران با اشاره به امکان ایجاد اخلال در فضای امنیتی کشور توسط دشمنان ایران، اظهار داشت: در ایام دهه فجر دشمنان دارای اهداف شوم در تجمات مردمی هستند که دراین راستا تدابیر ویژه در استانها بویژه در استان زنجان اندیشیده شده است.

سرهنگ جهانبخش، با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت و آرامش در استانهای مختلف ایران اسلامی در مراقبت از تجمات حوزه های مختلف اجتماعی، تصریح کرد: فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان نیز با استقرار نیروهای ویژه در مبادی و ایستگاههای بازرسی در حفظ وامنیت جامعه می کوشد.

وی، با بیان اینکه دو نفر سارق به عنف در روزهای اخیر در استان زنجان زنجان دستگیر شدند ادامه داد: مردم باید با مشارکت خود دراین زمینه برای ایجاد امنیت و آرامش داشته نقش موثر داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، ، مبارزه با مواد مخدر را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در سالجاری شاهد افرایش تصادفات بودیم که می توان در این زمینه با اعمال قانون و آسیب شناسی و مدیریت اقداماتی را انجام داد.

سرهنگ جهانبخش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم را مهم دانست و گفت: احتمال بروز عملیات توریستی در هر زمان وجود دارد.

وی، اعمال قانون را یکی از الزامات ایجاد امنیت و ارامش درجامعه برشمرد و گفت: آمایش مطلوب از ترافیک زنجان نداریم که به زودی این موضوع با آسیب شناسی رفع می شود.

سرهنگ جهانبخش همچنین خبر از افزایش  60 درصدی جرایم در فضای مجازی خبر داد و گفت: که 89 درصد جرایم دراین حوزه کشف شده که بیشتر این جرائم در حوره مالی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، استان زنجان را جزو استان‌هایی با آمار طلاق بالا عنوان کرد و گفت:  بالغ بر 4300پرونده اختلافات خانوادگی در مراجع قضایی وجود دارد که از این تعداد 78 درصد منجر به صلح و سازش شده است.

سرهنگ جهانبخش، میزان وقوع تصادفات و قتل را در زنجان از شاخص کشوری بالاتر دانست و گفت: در ده ماهه اخیر نزاع و درگیری در استان کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: سرقت موتور سیکلت و خودروی پراید در زنجان در صدر سرقت‌ها بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.