مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال تعداد انشعابات آب در شهرهای استان زنجان به بیش از 278 هزار واحد رسید، از تحقق 100 درصدی جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: امسال در 10 ماهه سال جاری بیش از 6 هزار و هفتصد فقره به تعداد انشعابات آب در 21 شهر استان زنجان افزوده شده و تعداد مشترکین نیز 237 هزار فقره معادل 278 هزار آحاد بوده است.

وی افزود:این تعداد واحد مشترک نقطه هدف شرکت آبفا در سال 97 بود که محقق شده و هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب بوده و از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: بیشترین تعداد مشترکین به ترتیب در شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره بوده و شهرهای زنجان ، ابهر و ماهنشان نیز جزو شهرهایی هستند که دارای مشترکین فاضلاب در استان هستند.

جزء قاسمی افزود: امسال در 10 ماهه سال جاری بیش از 6 هزار و 500 فقره کنتور خراب نیز در استان شناسایی و 5 هزار و پانصد فقره از این کنتورها تعویض و یا استاندارد سازی شده است.

این مسئول گفت: در سال جاری یکهزار و 370 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان شناسایی و کشف شده که از این تعداد بیش از هزار مورد به مجاز تبدیل شده است.

گفتنی است استان زنجان با بیش از یک میلیون جمعیت و با بیش از 700 هزار نفر جمعیت شهری تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.