سجاد صنعتی منفرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعداد واحدهای در شرف اجرا، در حال احداث، در ست طراحی و دریافت پروانه روستایی و شهری زنجان در قالب تامین مسکن اقشار کم درآمد افزود: این واحدها حدود 550 باب است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مقایسه آماری 2 سال گذشته با مجموع 14 سال گذشته نشان می دهد که در این مدت کوتاه شاهد رشد حدود 6 برابری در این زمینه بوده ایم.
صنعتی منفرد ادامه داد: یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن تامین مسکن اقشار کم درآمد روستایی و شهری از طریق احداث واحدهای مسکونی است.
وی اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی و پروژه های سرمایه گذاری در سطح استان پروژه های ورزشی و عمرانی مختلفی در حال اجرا و پیگیری است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توسعه گردشگری روستاها پیگیری می شود، گفت: رعایت معماری ویژه و حفظ بافت سنتی روستاهای هدف گردشگری از اولویت های این بنیاد می باشد.
صنعتی منفرد افزود: در سراسر کشور ۵۰۰ روستای نمونه گردشگری انتخاب شده که سهم استان زنجان 22 روستا می باشد که با بهره گیری از ظرفیت های آن می توان به اشتغال، تولید و اقتصاد کمک نمود.
وی با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن جهت بهسازی روستاهای هدف گردشگری، تاکید کرد: با توسعه بوم گردی و گردشگری در روستاها زمینه‌های ایجاد اشتغال در جامعه فراهم می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باید به روستاهای دارای قابلیت گردشگری توجه داشته باشیم، افزود: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نسبت به شناسایی روستاهای گردشگری ودارای بافت با ارزش اقدام نموده است.
صنعتی منفرد خاطرنشان کرد: اجرای پروژه طرح هادی روستاها با رویکرد گردشگری نیازمند توجه ویژه است و این مهم به خاطر ایجاد جذابیت برای گردشگران داخلی و خارجی است.
به گزارش ایرنا، بنیاد مسکن استان از ابتدا تاکنون 908 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد احداث کرده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.