سرهنگ عباس مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وجود برف و وقوع کولاک، تردد در گردنه های مختلف این استان ازجمله زنجان - تهم- چورزق، خان چای در مسیر ارتباطی زنجان - طارم، دهجلال در جاده خدابنده - پاپایی در جاده زنجان - بیجار، قلی کندی، چایرلو و قرایی در جاده زنجان - دندی و مسیر ارتباطی زنجان - طارم، از یکشنبه شب با زنجیر چرخ صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: عوامل پلیس راه در گردنه ها و جاده های برفگیر و کوهستانی این استان مستقر هستند و به رانندگانی که خودروهای آنان مجهز به زنجیر چرخ نباشد نه تنها اجازه ادامه مسیر نمی دهد بلکه ضمن اعمال قانون، رانندگان را به درون شهرها هدایت می کنند.
مظفری تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، لازم است رانندگان قبل از ورود به جاده، از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها، مطمئن باشند و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و مواد غذایی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است تا در مواقع لزوم با مشکل مواجه نشوند.
به گزارش ایرنا، طی 9 ماه امسال قریب 174 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.