به گزارش ایرنا؛ فتح‌الله حقیقی روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نسبت به استفاده پارک علم و فناوری استان از قسمتی از ساختمان هنرستان هنرهای زیبای زنجان، اظهار داشت: پارک علم و فناوری، اداره نبوده و استارت‌آپ‌ها همان آموزش کارگاهی هستند که منجر به تولید محصول می‌شوند.
وی افزود: جهت استفاده بهینه از فضاها و حمایت از پارک علم و فناوری، این قسمت در اختیار پارک، قرار گیرد.
حقیقی در خصوص ماده 53 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها به منظور توسعه ورزش و امور جوانان، خاطرنشان کرد: یک درصد مبلغ چشمگیری نیست و دستگاه‌ها در این خصوص تعامل لازم را انجام دهند.
استاندار زنجان تاکید کرد: فرمانداران باید نظارت کامل بر امور شهرستان‌ها داشته باشند و با دخالت‌های بی‌مورد، تهدید و تخریب‌ها مقابله کنند.
وی با بیان این که انتقاد را می‌پذیریم ولی تخریب، مورد پذیرش نیست، تصریح کرد: انتخاب مدیران شهرستانی در حیطه اختیارات مدیران استانی است و نباید اجازه دخالت داده شود.
حقیقی با اشاره به وضعیت نامناسب پیست اسکی زنجان، گفت: باید دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند اورژانس و نیروی انتظامی حضور جدی و پررنگ در این پیست داشته باشند.
وی تاکید کرد: استفاده‌کنندگان از پیست اسکی باید هدایت و کنترل شوند تا از وقوع آسیب‌های جدی جلوگیری شود.
استاندار زنجان با تاکید بر خودداری از پیگیری مصوبات جلسات قبلی در جلسه بعدی، گفت: مصوبات جلسات گذشته باید از قبل، پیگیری شده و نتیجه آن در جلسات بعدی اعلام شود.
حقیقی با بیان این که سندهای توسعه و منظومه پایدار روستایی، طرح‌های خوبی هستند، خاطرنشان کرد: مجریان این طرح‌ها گزارش کامل برنامه عملیاتی آن را گزارش دهند تا نشان دهد که در بخش اقتصاد روستاها کار شده است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.