به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی صبح چهارشنبه هنگام ورود به سلطانیه مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای تامین این شهرستان قرار گرفت.
وی به همراه نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه سلطانیه و جمعی از مدیران استان با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن گلباران مزار شهدا به مقام شامخ آنان، ادای احترام کرد.
حقیقی در ادامه برنامه‌های خود با حضور در منزل خانواده شهید نصرت‌الله صفوی، دیدار صمیمانه‌ای با پدر این شهید بزرگوار داشت.
بازدید از مجموعه تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری جی.تی.آی پارسیان سلطانیه، بخش بعدی برنامه‌های سفر استاندار به این شهرستان بود که به همراه نماینده مجلس، فرماندار، امام‌جمعه و جمعی از مدیران استان انجام شد.
جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه نیز با حضور استاندار زنجان، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه این شهرستان و جمعی از اعضای منتخب شورای اداری استان در محل مجموعه جی.تی.آی پارسیان برگزار شد.
همچنین مقام عالی دولت در استان در جریان سفر خود به شهرستان سلطانیه برای دومین بار در دبیرستان عفاف این شهرستان حاضر شده و به وعده ای که در بازدید گذشته در خصوص تامین اقلام مورد نیاز به دانش‌آموزان این مدرسه داده بود جامه عمل پوشاند و به آنان هدیه کرد.
بازدید از پروژه تعریض جاده سلطانیه- زنجان و آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره خیرساز از دیگر برنامه‌های سفر استاندار زنجان به شهرستان سلطانیه است.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.