به گزارش ایرنا؛ فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان افزود: تخلف از سوی هر شخص و مسئولی، قابل گذشت نیست و باید با متخلف برخورد جدی شود اما تحلیل غلط بیگانگان، جامعه را دچار آشفتگی می‌کند.
وی ادامه داد: ممکن است، پس از رسانه‌ای شدن تخلفی، مشخص شود که تمام یا بخشی از آن صحت نداشته که این امر، تبعاتی را به دنبال خواهد داشت.
حقیقی در خصوص تخلفات صورت‌گرفته در توزیع گوشت منجمد در فروشگاه‌ها خاطرنشان کرد: توزیع و تخلف، 2 موضوع متفاوت هستند که نحوه توزیع در استان باید به نحو صحیح اطلاع‌رسانی و بر اساس شرایط و زمان انجام شود.
استاندار زنجان تاکید کرد: تخلفات احتمالی نباید رسانه‌ای شود بلکه باید ابتدا جهت رسیدگی و برخورد به اطلاع نهادهای نظارتی رسیده و سپس در صورت عدم نتیجه‌گیری با ارائه مستندات لازم در فضای رسانه‌ای مطرح شود.
وی با بیان این که شورای اطلاع‌رسانی، وظیفه سیاست‌گزاری اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت را بر عهده دارد، گفت: چهارچوب وظایف شورا این است که نحوه برقراری ارتباط مدیران با رسانه‌ها را تبیین کند.
حقیقی افزود: رسالت دیگر شورا این است که موضوعات مختلف مانند نفوذ اینترنت و مشکلات فضای مجازی را با کمک مدیران، آسیب‌شناسی کند.
حقیقی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع پیش رو، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه مقابله با شیطنت‌های بیگانگان و دشمنان، یکی از برنامه‌های شورای اطلاع رسانی در زمان کنونی است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.