به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخابات که روز یکشنبه با حضور ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون ورزش بدنسازی و پرورش اندام در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، مهران زرگری با کسب 13 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.
مهران زرگری، مهدی شکوری و علی شهبازی، برای تصدی این سمت نامزد شده بودند که زرگری توانست با ارایه برنامه ها و ایده ها، نظر مجدد اعضای مجمع را به خود جلب کند و شکوری نیز چهار رای از 17 رای ماخوذه را به دست آورد.
زرگری که از دی ماه سال 93 سکان هدایت این هیات را برعهده گرفته است، قبل از رای گیری به ارایه برنامه ها و دیدگاه های خود پرداخت و گفت: در چهار سال آتی برای رشد، شکوفایی و پویایی این رشته ورزشی زنجان تلاش بیشتری کرده و از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها بهره خواهد گرفت.
وی بابیان اینکه اخلاق باید در این رشته ورزشی بیش از پیش رعایت شود، افزود: ورزش بدنسازی و پرورش اندام زنجان رتبه چهارم کشور را در این رشته کسب کرده است و برای حفظ و ارتقای این جایگاه از ظرفیت پیشکسوتان و دیگر فعالان به ویژه جوانان، استفاده خواهم کرد.
زرگری، نگاه جدی به مقوله فرهنگی، آموزشی و قهرمان پروری در این رشته ورزشی پرطرفدار را مهم ارزیابی کرد و گفت: به منظور رشد و شکوفایی باید بحث تمرکز زدایی نیز جدی گرفته شود و به همین منظور مسابقات استانی و کشوری، در دیگر شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: این رشته ورزشی به علم ورزش و تغذیه متکی است و نباید از این 2 مقوله مهم و تاثیرگذار غافل شد.
زرگری افزود: برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، تلاش بیشتری کرده و از نظرات مدیران و موئسسان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام در تصمیم گیری های کلان، استفاده خواهم شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.