هادی نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون حدود 2 میلیارد ریال برای هزینه تحصیلی دانش آموزان این خانواده ها کمک شده است.
وی خاطرنشان کرد: هیات مدیره این انجمن در مهر ماه امسال از 420 فرزند در حال تحصیل زندانیان استان حمایت کردند که از این تعداد 260 نفر در دوره ابتدایی، 160 نفر در دوره متوسطه و 12 نفر نیز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
این مسئول اظهار داشت: حدود 600 میلیون ریال برای دانشجویان کمک هزینه تحصیلی و همچنین هزینه های پزشکی، درمانی و دندانپزشکی نیز به این خانواده ها پرداخت شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان تاکید کرد: هم اکنون حدود 500 خانوار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان زنجان قرار دارند، که بیش از یک هزار نفر را شامل می شوند.
نصرتی خاطرنشان کرد: دوازدهم این ماه نیز یک سبد کالا به خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد، همچنین تا کنون در سالجاری هر 45 روز یکبار سبد کالا به حدود 500 خانواره نیازمند در استان زنجان اعطا شده است.
به گزارش ایرنا، حداقل مبلغ هزینه سبد کالا به خانواده تک نفره یک میلیون ریال و حداکثر حدود چهار میلیون ریال برای خانواده های بالای پنج نفر است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.