سعید امیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سازمان تلاش دارد با همکاری دستگاه های متولی امر به ویژه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان علاوه بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و کنترل مسائل زیست محیطی، به توسعه متوازن کمک کند.
وی اظهار داشت: از موضوع محیط زیست در منطقه گاوازنگ نباید غافل شد چرا که این منطقه نقطه شروع حرکت کوهنوردان بصورت حرفه ای و انفرادی است و توجه به مسائل زیست محیطی در آن اهمیت ویژه ای دارد.
امیدی افزود: با مشارکت سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری وجهاد کشاورزی فعالیت های زیست محیطی در این منطقه مورد توجه قرار گرفته است که اکنون بیشتر جنبه نرم افزاری دارد.
وی اضافه کرد: همیاران طبیعت زنجان به عنوان بزرگترین تشکل زیست محیطی در کنار دستگاه های متولی، کار حفاظت و پاکسازی محیط زیست را انجام خواهند داد و این سازمان نیز کمک حال آنان است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت بالای مراجعه کنندگان به منطقه گاوازنگ سازمان ها و سمن های زیست محیطی محوریتی را برای بحث فرهنگ سازی و آگاهسازی در مورد حفاظت و جلوگیری از تخریب محیط زیست مورد توجه قرار داده اند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 21 شهرداری دارد و سهامداران سازمان همیاری شهرداری مجموعه شهرداری های استان را شامل می شود.
سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان و معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره آن هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.