سید موسی احمدلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت مشترکان خانگی این استان هشت میلیون و 500 هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند.
وی تاکید کرد: این میزان مصرف نسبت به 24 ساعت قبل از آن 500 هزار مترمکعب افزایش نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از همه شهروندان زنجانی تحت پوشش خدمات شرکت گاز خواست، دمای منازل خود را بین 15 تا 21 درجه تنظیم کنند تا در مصرف این انرژی صرفه جویی شود.
احمدلو با تاکید بر اینکه 75 درصد از حوادث مربوط به این بخش، ناشی از نقص دودکش بخاری های گازی است، تاکید کرد: مشترکان در استفاده از کلاهک های اچ جدیت داشته باشند.
وی متذکرشد: مشترکان توجه داشته باشند که شعله گاز مصرفی به رنگ آبی باشد، چرا که این بهترین شعله است و امکان صرفه جویی را نیز فراهم می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: لوله خروجی از بخاری باید داغ باشد چرا که لوله سرد نشان دهنده خارج نشدن گازهای سمی حاصل از سوخت گاز طبیعی و زنگ خطری برای ساکنان محیط است.
احمدلو یادآوری کرد: مشترکان در مواقع احساس خطر، هنگام نشت، استشمام بوی گاز یا قطع جریان گاز، می توانند با تلفن 194 مرکز فوریت های حوادث گاز تماس داشته و موضوع را با کارشناسان این شرکت در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
وی از مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی خواست، طبق معمول در صرفه جویی و مصرف بهینه از این انرژی با شرکت همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز استان زنجان 326 هزار مشترک با 390 هزار خانوار مصرف کننده دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.