به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در دیدار با سرمایه گذار ترکیه ای شرکت 'پارس حیات'،
افزود: با تمام توان از حضور قدرتمندانه سرمایه گذاران داخلی و خارجی و صنایع فعال در استان زنجان حمایت می کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: قصد ما حمایت از سرمایه گذاران در راستای توسعه استان است و باید ارتباط و چرخه فناوری موجود را افزایش داد و زمینه حضور صنایع دیگر را در زنجان مهیا کنیم.
وی اظهار داشت: رونق سرمایه گذاری در زنجان، زمینه توسعه اشتغال جوانان را نیز فراهم خواهد کرد، لذا حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار مدیران استان قرار دارد.
نماینده عالی دولت در استان زنجان پس از دریافت مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه گذار ترکیه ای شرکت پارس حیات تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید نسبت به تمدید جواز تاسیس شرکت این سرمایه گذار اقدام کند تا با ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان این عرصه بازار صنعت در کشور رونق یابد.
وی در تماس تلفنی با مدیرکل گمرک استان، مشکلات مربوط به ترخیص مواد اولیه مورد نیاز شرکت پارس حیات را برطرف کرد و در زمینه همراهی گمرک استان و کشور برای ترخیص مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز سرمایه گذاران استان زنجان قول مساعد داد.
شرکت پارس حیات با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی ترکیه‌ای در شهرستان ابهر با هدف تامین بخشی از نیاز بازار ایران در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۲۴۰ هزار متر مربع با تولید پوشک بچه ایران بنام تجاری 'مولفیکس' احداث شد.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.