استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای تقویت شاخص‌های اجتماعی به ظرفیت رسانه‌ها توجه شود، گفت: ظرفیت و شان اطلاع‌رسانی صدا و سیما بسیار بالا است و باید از این ظرفیت، بهینه استفاده شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌اله حقیقی در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه زمانی که صحبت از تکریم می‌شود، باید برای آرامش جامعه تلاش کرد، افزود: تامین آرامش جامعه به معنای تکریم مردم است و این امر مهم زمانی محقق می‌شود که مدیران به مردم عملکرد خود را گزارش دهند و ارتباط مناسبی با مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید انتقادپذیر باشند و ارتباط مناسبی با عموم مردم برقرار کنند، اظهار کرد: مدیرانی که انتقاد نپذیرند، ارتباط رسانه‌ای خوب نداشته باشند و در بین مردم نباشند، در اقدامات خود دچار مشکل می‌شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آخرین اطلاعات از پایش سرمایه‌های اجتماعی گویای واقعیت‌های مهمی است، یادآور شد: این اطلاعات نشان می‌دهد، مدیرانی که ارتباط رسانه‌ای مناسب با مردم دارند دارای نمره مناسب و مدیرانی که با رسانه‌ها ارتباط ندارند و مردم در جریان اقدامات آن‌ها نیستند، نمره پایینی کسب کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید در قالب کارهای گرافیکی و تولید محتوای دیجیتالی عملکرد خود را در فضای مجازی منتشر کنند، خاطرنشان کرد: با تشکیل شورای اطلاع‌رسانی مدیران در حضور مدیر عالی اجرایی استان به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند، این رویکرد تا زمانی که ارتباط مناسب بین رسانه‌ها و مدیران ایجاد شود، ادامه خواهد یافت.

حقیقی با بیان اینکه باید مقوم‌های وحدت در جامعه تقویت شود، افزود: هرچند این مقوم‌ها تضعیف شده و نارضایتی وجود دارد، اما شاهدیم مردم همواره در زمان‌های مختلف برای آینده و تصمیم‌گیری‌های کشور مشارکت دارند، لذا باید آرامش درونی در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هرگونه حمایتی که در اختیارات استان باشد برای تقویت صدا و سیمای مرکز زنجان به کار گرفته خواهد شد، اظهار کرد: کمک به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و تولید برنامه‌های فاخر صورت می‌گیرد و برای ارائه عملکرد نظام در چهلمین سال پیروزی انقلاب نیز حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی خواستار معرفی ظرفیت‌های استان در سطح کشور از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما شد و گفت: زنجان در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند به 50 درصد جمعیت و ظرفیت کشور در شعاع 400 کیلومتری دسترسی داشته باشد و این ظرفیت بسیار بزرگی است که باید از آن استفاده بهینه صورت گیرد.

حقیقی با تاکید بر اینکه باید تولیدات فاخری در استان زنجان صورت گیرد، افزود: تمام مدیران و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند و مدیران استانی باید از ظرفیت‌های قانون بودجه و قوانین بالادستی برای جذب اعتبارات توسعه‌ای استفاده کنند تا شاهد تحقق اقدامات مهم در استان زنجان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.