مجید زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تالوکاران پاس ناجا از آمادگی بالایی برخوردارند و امید است این تیم بتواند در هفته پنجم این پیکارها که سه شنبه /13 آذر/ در تهران برگزار می شود با برتری در مقابل 2 رقیب، جایگاه خود را حفظ کند.
وی اظهار داشت: تیم تالو پاس ناجا به منظور کسب آمادگی و انجام تمرینات فنی از هشتم آذر در آکادمی ووشو زنجان اردو زده بود تا با توانمندی بهتر و بیشتر در مقابل تیم های پارس جنوبی و باشگاه مقاومت، صف آرایی کند.
زنجانی، افزود: رضا خلف زاده، امیرحسین گودرزی و فرشید اسدیان از تهران، هادی محمدی و مجید حسنلو از زنجان، مصطفی دودله و رضا صبوری طلب از مشهد و علی خاکسار از کهکیلویه و بویر احمد، ترکیب تیم تالو پاس ناجا را شکل می دهند که در اردوی زنجان زیر نظر غفار امانی سرمربی زنجانی تمرین کردند.
وی یادآور شد: اردوی آمادگی تیم ساندا نیز با حضور قریب 30 سانداکار و همزمان با اردوی تالو زنجان، به سرمربیگری حمیدرضا منصوریان، مربیگری حمید زرینی و به سرپرستی رسول احمدی و محمد صالح الماسی در تهران برگزار شد.
زنجانی افزود: تیم پاس ناجا نیز با انجام سه بازی و کسب 9 امتیاز در رده نخست قرار دارد و تیم های پارس جنوبی و باشگاه مقاومت نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جای گرفته اند.
به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی و تمرینی مرحله نخست و دوم تیم تالو پاس ناجا در تهران برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.