مجید زنجانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم تالو پاس ناجا از هشتم آذر جاری در این استان اردو زده است و تمرین های فنی تالوکاران تا یکشنبه شب هفته جاری در آکادمی ووشو زنجان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه هشت تالو کار در اردوی زنجان حضور دارند، اظهار داشت: رضا خلف زاده، امیرحسین گودرزی و فرشید اسدیان از تهران، هادی محمدی و مجید حسنلو از زنجان، مصطفی دودله و رضا صبوری طلب از مشهد و علی خاکسار از کهکیلویه و بویر احمد، در این اردوی آمادگی و تمرینی شرکت دارند.
زنجانی با اشاره به اینکه این ورزشکاران زیر نظر غفار امانی سرمربی زنجانی تیم تالو ناجا، تمرین می کنند، یادآور شد: اردوی آمادگی تیم ساندا نیز با حضور قریب 30 سانداکار و همزمان با اردوی تالو زنجان، به سرمربیگری حمیدرضا منصوریان و حمید زرینی و به سرپرستی رسول احمدی و محمد صالح الماسی در تهران آغاز شده است.
سرپرست تیم تالو پاس ناجا، گفت: هفته پنجم از سری رقابت های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه های ایران، سه شنبه هفته جاری /13 آذر/ در تهران برگزار می شود و تیم پاس ناجا به مصاف 2 تیم قدرتمند پارس جنوبی و باشگاه مقاومت، خواهد رفت.
زنجانی با بیان اینکه در زمان حاضر تیم های باشگاه مقاومت و پارس جنوبی به ترتیب در جایگاه نخست و سوم قرار دارند، یادآور شد: تیم پاس ناجا نیز با انجام سه بازی و با کسب 9 امتیاز در رده دوم ایستاده است.
زنجانی در پایان از تعامل و همکاری سردار حسین رحیمی فرمانده تهران بزرگ و رئیس هیات ووشو ناجا، سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی معاون آموزش و تربیت، سرگرد اصغر اکبری رئیس تربیت بدنی، سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی زنجان و رامین موحدنیا رئیس هیات ووشو این استان، در برگزاری اردوی آمادگی تیم تالو پاس ناجا در زنجان قدردانی کرد.
وی یادآور شد: اردوی آمادگی و تمرینی مرحله نخست و دوم تیم تالو پاس ناجا در تهران برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.